כמעט כל חג מביא איתו את חול המועד. כל בעל מסעדה מביא כל חול מועד את המנטרה למה אין יותר עסקיות בתקופה זו.
הכל התחיל מזה שערן רצה סושי. בגלל שRunning Sushi עדיין בוטו אצל adlerosh אז התפשרנו על ג'אפניקה. ezbz הגיב בפרצוף גועל אבל החלטנו לתת למקום הזדמנות. גם ככה אין הרבה אפשרויות סבירות לסושי בהרצליה פיתוח.
המקום חצי ריק, התיישבנו במהרה ובאותה מהירות הודיעו לנו שאין עסקית השבוע. ביקשנו לשאול את המנהל ואולי לשמוע הסבר או לקבל הקלה על הגזרה (לא גזרה כזאת רעה כי גם ככה העסקיות של ג'אפניקה לא מועילות). עוברים להם 10 דקות, מופיע מלצר שבא לקחת הזמנה - שוב ביקשנו לשמוע מהמנהל איזו תשובה. עברו עוד 10 דקות... המנהל הנכבד הסכים להזיז את עיסוקיו (רק הוא ואלוהים יודעים מה הם עיסוקיו). תשובה כל כך לקונית וכל כך אנטיפטית מזמן לא שמענו אבל רק לסיכום ההסבר - ההחלטה היא רשתית וזהו.
כמו שכבר אמרתי, העסקיות הן לא ממש יתרון אז בחרנו מנות סושי מהתפריט הרגיל. 5 קומבינציות, כמה זמן זה אמור לקחת? גם הניחוש הכי פרוע לא יוביל אותכם ל-40 דקות המתנה לסושי (!!!). מעולם לא היינו קרובים יותר לקום וללכת אבל הרי החלטנו לתת הזדמנות. בירור קל עם המלצר: "עוד כמה שניות" (מעניין באיזו יחידת זמן עובדים במקום).
קיבלנו רק 4 קומבינציות, הבאה כבר בדרך... בנתיים אוכלים את מה שיש והאמת - סובלים. הסושי ממש לא טוב. עוברים להם עוד 15 דקות והקומבינציה האחרונה ממענת להופיע. אחרי שכבר רוב הסושי נאכל בשולחן המנה הופיעה והוחזרה כי כבר עדיף שלא היתה מופיעה בכלל. החשבון גם לקח ארוכות להופיע, כמובן עם טעויות, עוד זמן לתקן, עוד זמן לחייב...
פשוט נורא, כמה עצבים אפשר לקבל ממסעדה שמחשיבה את עצמה כאופנתית. אוי, כמה שאני שונא אותם עכשיו.
הכל התחיל מזה שערן רצה סושי. בגלל שRunning Sushi עדיין בוטו אצל adlerosh אז התפשרנו על ג'אפניקה. ezbz הגיב בפרצוף גועל אבל החלטנו לתת למקום הזדמנות. גם ככה אין הרבה אפשרויות סבירות לסושי בהרצליה פיתוח.
המקום חצי ריק, התיישבנו במהרה ובאותה מהירות הודיעו לנו שאין עסקית השבוע. ביקשנו לשאול את המנהל ואולי לשמוע הסבר או לקבל הקלה על הגזרה (לא גזרה כזאת רעה כי גם ככה העסקיות של ג'אפניקה לא מועילות). עוברים להם 10 דקות, מופיע מלצר שבא לקחת הזמנה - שוב ביקשנו לשמוע מהמנהל איזו תשובה. עברו עוד 10 דקות... המנהל הנכבד הסכים להזיז את עיסוקיו (רק הוא ואלוהים יודעים מה הם עיסוקיו). תשובה כל כך לקונית וכל כך אנטיפטית מזמן לא שמענו אבל רק לסיכום ההסבר - ההחלטה היא רשתית וזהו.
כמו שכבר אמרתי, העסקיות הן לא ממש יתרון אז בחרנו מנות סושי מהתפריט הרגיל. 5 קומבינציות, כמה זמן זה אמור לקחת? גם הניחוש הכי פרוע לא יוביל אותכם ל-40 דקות המתנה לסושי (!!!). מעולם לא היינו קרובים יותר לקום וללכת אבל הרי החלטנו לתת הזדמנות. בירור קל עם המלצר: "עוד כמה שניות" (מעניין באיזו יחידת זמן עובדים במקום).
קיבלנו רק 4 קומבינציות, הבאה כבר בדרך... בנתיים אוכלים את מה שיש והאמת - סובלים. הסושי ממש לא טוב. עוברים להם עוד 15 דקות והקומבינציה האחרונה ממענת להופיע. אחרי שכבר רוב הסושי נאכל בשולחן המנה הופיעה והוחזרה כי כבר עדיף שלא היתה מופיעה בכלל. החשבון גם לקח ארוכות להופיע, כמובן עם טעויות, עוד זמן לתקן, עוד זמן לחייב...
פשוט נורא, כמה עצבים אפשר לקבל ממסעדה שמחשיבה את עצמה כאופנתית. אוי, כמה שאני שונא אותם עכשיו.
המקום מזעזע! היינו שם יותר משעה בשביל רול מהמגעילים שאכלתי בחיי!
השבמחקחוצמיזה, יש משהו במקומות גרועים כאלה, אתה נכנס ועם כל המלצרים נראים על סף התאבדות אין מצב שהאוכל, המקום או השירות יהיו סבירים. היינו צריכים להקשיב לי כשלא רציתי ללכת או ל-bivas שרצה להתחפף מהמקום לפני שהזמנו...
עברה חצי שעה ועדיין יש לי בחילה מהאוכל, איכס!
גם פה ברמת החייל הסניף שלהם נמצא בוטו מוחלט אצלינו בחברה. זה עוד מלפני שהגעתי לעבוד פה, אף אחד לא מוכן ללכת לשם, חוו שם כמה פעמים של שירות גרוע ואוכל ממש לא טעים. טוענים שהיה שם לפחוח אוכל טוב עד שהחליפו את הטבח לפני כחצי שנה.(וגם אז השירותה הי גרוע)
השבמחקבתור אחראי על דגל החרם ושליליות בכללי, אני קורא לכל הקוראים אי שם באזור המרכז (אני מקווה שג'אפניקה לא התפשט יותר בארץ) לחזור אחרי:
השבמחקNO MORE JAPANIKA
alodium מתנחם בעובדה שאנחנו לא לבד...
השבמחקאני מעדיפה את הסושי של עדן טבע מרקט מג'פאניקה, פה באזה"ת כפ"ס.
השבמחקיותר זול ואותו חרא.
no more japanika!
השבמחק