Eatter


    יום רביעי, 17 בפברואר 2010

    בלאק Black, סינמה סיטי

    אחרי סיור מעניין שהעברנו בהדגמה של רכבים חשמליים לבית Better Place, החלטנו כבר לקפוץ לסינמה סיטי לארוחת צהריים. האופציה של בלאק נראת כאופציה היחידה הסבירה במתחם לארוחת צהריים אופיינית להייטקיסטים.

    יש מספיק מקום, אין תאורה ואין עסקיות. פתיחה צולעת. כל אחד הזמין, המנות לא זולות כך שרק עבור המבורגר (בלי תוספת ובלי שתיה) תקבלו חשבון של 50 ש"ח. ההמבורגר טעים, הלחמניה נוראית. נוראית כמו לאכול לחמניה יבשה.


    עם קבלת החשבון חילקנו את סכום הארוחה לכרטיסים ורשמנו כמו שאנחנו רגילים מה החיוב לכל כרטיס, בחזור החשבון לחתום, גילינו שהחיובים היו שונים ממה שרשמנו כי אין טיפ בכרטיס... לא יכלתם להודיע?

    לסיכום החוויה, לא נראה שנבקר במקום שוב משלל סיבות אבל העיקרית שבהם - המקום פשוט לא שווה.

    3 תגובות:

    1. לא הבנתי את נושא "חילקנו את הכרטיסים ורשמנו כמו שאנחנו רגילים מה החיוב, בחזור גילינו שהחיובים היו שונים ממה שרשמנו כי אין טיפ בכרטיס... לא יכלתם להודיע?"
      מה בדיוק קרה? מה זה הכרטיסים? ולאיזה הודעה ציפיתם?

      השבמחק
    2. אנחנו מחלקים את סכום הארוחה בין הכרטיסים של הסועדים. נהוג להודיע מראש אם יהיה צורך לשנות את החיובים ולא לחייב על דעת עצמם את הסכום.

      השבמחק
    3. להוסיף טיפ בלי לידע זאת באמת חוצפה :(

      ובגדול, עצם העובדה שהלקוחות משלמים בפנים על שירות זה ממש המצאה גרועה.
      מה גם, שכעט שזכויות העובדים משתפרות אני לא יודעת כמה טיפ זה חוקי.
      שהבוס ישלם לעובד שלו, למה אני צריכה לשלם לו בסוף הארוחה?
      בכל מקרה, מקוה שהמחוקק ישנה את זה. כי לי אישית לא נעים לא להשאיר טיפ. כי אתה לא יודע אם מלצר מקבל משכורת או חי מטיפים.

      השבמחק